Levering / returnering

Levering af varer

Arenashop.dk ekspederer alle indkomne ordrer frem til kl. 14 på hverdage.
Lagervarer leveres på 1-3 hverdage.

Kreditkort betaling:

Når du betaler med kreditkort, vil beløbet først blive hævet på din konto, når vi har afsendt varerne.

Fortrydelse og returret:

Ved køb hos Arenashop.dk, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du har varen i den fysiske besiddelse..

Varen skal være ubrugt og skal returneres med evt. mærkning og i original emballage indenfor 30 dage. Du afholder selv alle udgifter i forbindelse med returnering af varen.

Det er vigtigt, at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke bliver beskadiget, når den sendes. Såfremt varen er blevet beskadiget og ikke kan sælges igen, kan pengene ikke returneres. Kopi af faktura skal vedlægges.

Varer som returneres pr. post SKAL sendes retur med omdeling, og må IKKE sendes til pakkeboks. Varer sendt pr. efterkrav modtages ikke.

Ønsker du pengene retur, returneres beløbet til det kort, du har betalt med, med mindre du oplyser andet, og samtidig oplyser os om din bankkonto.
Vi skal bruge: Bankens navn, registreringsnr. samt dit kontonr.

Leveringsomkostninger returneres ikke ved delvis fortrydelse.

Forsendelse:

FRI levering
Ved køb for DKK 699,- eller derover leverer vi fragtfrit i Danmark.

Danmark
Vi sender altid til GLS “Pakkeshop".

  • Ved “Pakkeshop” leverer vi til din nærmeste pakkeshop. 
  • Du betaler et beløb på DKK 49,00.

Skandinavien
Levering af varer til de øvrige skandinaviske lande foregår også med GLS. Det er en del dyrere at sende pakker udenfor Danmark, hvorfor vi fakturerer de faktiske forsendelsesudgifter.

Øvrige udland samt Færøerne og Grønland
Vi fakturerer de faktiske forsendelsesudgifter efter aftale med kunden.

Reklamation:

Når du handler hos Arenashop.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage.

Det er vigtigt, at du reklamerer med det samme, når du opdager manglen ved varen!

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Når du returnerer den vare du vil reklamere over til os, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Vi forholder os retten til ikke at tage i mod returvarerne, hvis vi mener varen ikke er brugt efter hensigten.